jag far hellre framåt mot min vilja, än jag vänder.

06Okt10

impulserna styr denna vecka. fick världens bästa idée och imorgon ska jag göra något jag inte har gjort på över 2 månader. tar tåget norrut, packar böcker i tusental, kilovis med tvätt och tar med världens största leende. fagersta och gullapor – here i come

idag har jag en lång to do list, som måste göras innan höstens första greys kväll ska invigas med frugan, pop och hallonsoda. har dock fastnat i sökande efter en ny lya. är kär i min nuvarande, men börjar få klaustrofobi. väggarna jagar mig. en ny början skulle vara najs, ett nytt projekt att pilla med. ge mig!

före frugan kommer ska jag:
– komma igenom en sjukt tjock engelska bok  (resten struntar jag i, hej!)

längtar tills lördag, tihihihihii.
jag är kär i vårt projekt. jag kär i mycket. fast mest i det.



No Responses Yet to “jag far hellre framåt mot min vilja, än jag vänder.”

  1. Kommentera

Lämna en kommentar