ge mig vad du tål 2011!

01Jan11

summering:
– peace & love med brudpacket
– berlinresa
– besteg kebnekaise
– bilat genom sverige
– förlängde utbildningen med en termin
– klippte lugg
– inväntar kusinbarn
– fjärde säsongen på grönan
– startat musikprojekt med emma & comp.
– gratis håkankonsert med mic, (sista platserna=woop woop)
– läst the secret, världens bästa bok enligt mig
– min cykel blev stulen
– börjat sy kläder igen

det här året ska mosa 2010!
– london i februari
– barcelona i vår (hälsa på berto)
– peace & love i sommar (med kings of leon)
– bli nyexad lärare
– göra femte och sista grönansäsongen
– flytta till en större lägenhet
– springa vårruset
– åka till thailand
– få finaste kusinbarnet, plutt-hilma
– fixa extrajobb
– spara massa pengar så jag har råd att göra allt
– köpa en kisse
– börja övningsköra igen
– köpa röda pumps
– fixa en ny cykel
– klara c-uppsatsen
– slå med projektet, vi är rullning!

förra året önskade jag att min ”mandel i gröten önskning” skulle slå in, det gjorde den. fick mandeln i år igen. har höga förhoppningar, förväntningar och peppfaktor inför 2011. kommer bli helt fantastiskt!



No Responses Yet to “ge mig vad du tål 2011!”

  1. Kommentera

Lämna en kommentar